Pakume tulemusi, mille eest maksmine tasub ära

Veebiturunduse KKK

SEO ehk Otsingumootoritele optimeerimine on tehnika, mis võimaldab veebilehe nähtavust otsingumootorite tulemustes märkimisväärselt suurendada.

 

Üldiselt kui koduleht saavutab otsingumootorites hea positsiooni ja ilmub otsijatele tihedalt slime ette, toob see veebilehele rohkem külastajaid.
70% Kõikidest kasutajatest otsivad ainult Google esimeselt lehelt.

Investeeringu tasuvus (ROI on lühend ingl. k sõnast return on investment.

Kõige lihtsam on võtta konkreetselt turundusinvesteeringult saadud brutokasum, lahutada sellest turunduskampaania maksumus ja jagada see arv turunduse maksumusega.

Nullist suurem väärtus peegeldab puhaskasumlikkust ja negatiine väärtus on hoiatusmärgiks halva kapitali juhtimise kohta. Ettevõtted kasutavad investeeringutasuvust ettevõtte siseselt, et teha kindlaks milline tootmine ja turustamine esindab kõige tõhusamat kapitali kasutamist.

Sõltuvalt teie majandusharust on kliendi eluea väärtuse mitmeid viise. Kui müüte igakuist teenust, saate võtta (keskmine tulu ühe kliendi kohta kuus) X (brutomarginaal) X (keskmine kuude arv, mil klient teie juures püsib)

Kui juhite teenuste ettevõtet, saate võtta ka (keskmine tulu töökoha kohta) X (brutomarginaal), võtke arvesse, mitu korda klient teie teenuseid perioodi jooksul kasutab ning kui tõenäoliselt nad teid teiste klientideni suunavad.

ROAS (ingl. k  lühend sõnast return on advertising spend) on suhtarv reklaamikulu ja sellest tulenenud müügikäibe vahel. Selle abil on võimalik teha kõige täpsemaid kalkulatsiooni reklaami tasuvuse osas.

Veebisaidi konversioonimäär on oluline mõõdik, mida kasutatakse veebisaidi toimivuse mõõtmiseks ja parandamiseks ning näitab, mitu protsenti veebisaidi külastajatest tellib teie teenuseid.

Näide: kohalikul torumehel Tallinnas on konversioonimäär 12% vaadates kõiki külastajaid, kuid 28% konversioonimäär kui jälgida külastusi Tallinnast – Kas Tallinna torumees võib oodata veebisaidi külastajat Prantsumaalt, kes telliks tema teenuseid? Vähe tõenäoline.

Interneti turunduse maailmas tähendab konversioon tegevust teie veebisaidil, mis on väärtuslikum, kui lihtsalt külastus. See sõltub täielikult tööstusharust ja konkreektsest ettevõttest.

Bounce rate ehk põrkemäär.

Põrge toimub siis kui keegi külastab teie veebisaiti, vaatab ühte lehte ja lahkub. Selle stsenaariumi puhul on põrkemäär 100%

Madalam põrkemäär näitab aga, et inimestes on huvi ning nad liiguvad edasi teistele lehtedele.

PPC (Pay per Click)

Tähendab, et reklaamija maksab iga kliki eest, kui tarbija antud reklaamil klõpsab, olenemata tulemusest.

Võrreldes SEO´ga on PPC´ga vähem kontrolli tekitatud liikluse üle.