Kuidas PPC-turundus aitab teie ettevõtte päästa


twitterpinterestlinkedinmail

PPC (kliki eest maksmine)

Majanduslanguse ajal on kulude kärpimine ettevõtte omaniku loomulik reaktsioon . Arvestades praegusi olukordi, on loomulik, et hakkate tarbetuid kulutusi vältima. Teisiti tuleks aga mõelda investeeringute puhul tegevustesse, mis suurendavad müüki. Müügile keskendunud lähenemine ettevõtte päästmisel aitab teil kiirelt taastuda ja kliki eest maksmise (PPC) turundus on kulutõhus lahendus.

Raha on endiselt liikluses ja tarbijad kasutavad endiselt Google otsingut, et leida inimesi, kellega äri teha. Vaatamata tagasilöögile majandus ei peatu ja kliendid vajavad jätkuvalt teie tooteid ja teenuseid. Teie ülesanne on olla kohal, et tulu teenida ja taastuda.

PPC turundusmudel on sellisel ajal ideaalne. Teie kulutused piirduvad täielikult teie määratud summaga ja teil on suur tõenäousus kasumit teenida läbi hoolikalt valitud sihtgrupi.

Reklaamijana on teie prioriteet rekalaamikulutuste minimeerimine ja tootluse maksimeerimine ning majanduslanguse tingimustes suurenevad need vajadused. Meie PPC eksperdid on tuvastanud nendeks olukordadeks spetsiifilised reklaamimise võimalused, näiteks vähenenud konkurents, mille tulemusel on klikihind(CPC) madalam, nagu praegu COVID-19 pandeemia korral.

Praegusel ajal ei soovi te oma digitaalse turunduse jõupingutusi kõrvale jätta. Sama kehtib ka selle kohta, et teie reklaamikampaaniad ei läheks majanduslanguse ajal raisku. PPC turundusmehhanismid on paigas ja valmis teile kasumit tooma – teil on head võimalused.

Selles blogis õpetame teile, miks on PPC-turundus ettevõtetele praegu hea käik ja pakume lihtsaid samme, et püsida taastumisrajal. Arutame järgmistel teemadel:

  • Mis on maksa-kliki-eest turundus?
  • Kuidas suurendab PPC reklaam müüki?
  • 5 põhjust, miks vajate praegu PPC-turundust
  • 3 sammu PPC-reklaamidega alustamisel
  • Looge võidukas PPC reklaamistrateegia

Mis on Kliki Eest Maksmise turundus?

Maksa kliki eest

Mudeli mõistmiseks tutvume PPC teenuste ajalooga. Veebiplatvorm Planet Oasis valmistas 1996. aastal pay-per-klick mudeli. Nad küsisid ettevõtetelt tasu oma kaubamärgi ja veebisaidi kuvamisel virtuaalses linnas – keskel asetsevad hooned maksid rohkem ja iga kliki eest tuli maksta lisatasusid.

See lihtne reklaamimudel arenes välja võimsateks PPC platvormideks, mida teame täna. Reklaamijad teevad pakkumisi väärtuslike märksõnade ja reklaamipaigutuste jaoks platvormidel nagu Google, Bing ja Facebook. Täna loovad ettevõtted reklaame, et tuua oma publikule otseliin.

Selge eesmärgiga optimeeritud ja kavandatud PPC reklaamikampaaniad kasvatavad brändi ja müüki.

Kuidas suurendab PPC reklaam müüki?

Tehing

Kui küsite mõnelt juhtivalt PPC reklaamibüroolt, miks veebireklaamid on tõhusad, siis kasutavad nad tavaliselt võrdlusena reklaamtahvleid. Paljud näevad teie reklaamtahvlit, kuid te ei tea, kui palju neist teie sihtgruppi kuulub või kui efektiivselt see teie kliendibaasi suurendas. See on väga asjakohane, sest inimesed ei käi väljas nii tihti ja näevad vähem reklaamtahvleid.

Kuna PPC teenused on veebis, siis saate andmete kogumisel oma kampaania toimivust kontrollida. Saate oma reklaami edastada kindlale vaatajaskonnale ja kinnituse, kas see on nendeni edukalt jõudnud. Vaatamiste ja klikkide kaudu saate teada, kui ahvatlev teie reklaam on, ning vastavalt sellele saab teha kampaania toimivuse parandamiseks muudatusi. Mis kõige tähtsam, analüütikat ja jälgimistööriistu kasutades saate teada kes klikkis reklaamile ja tegi ostu.

Lühidalt õeldes võimaldavad PPC teenused teil:

  • Koguda andmeid, mis võimaldavad mõõdetavaid tulemusi luua
  • Reklaamikampaania optimeerimisel saate reklaamikulude pealt rohkem säästa
  • Kulutate targalt, kui keskendute sellele, mis kõige paremini töötab
  • Parandate müüki, kui jõuate klientideni, kes kõige tõenäolismalt ostavad

Majanduslanguse ajal seisab iga ettevõte ebakindluse ees ja vähendab kulutusi, kuid PPC eksperdid läbivad tormi mis tahes reklaamieelarvega müüki suurendadades.


5 põhjust, miks vajate PPC turundust

Praegune olukord paneb kõiki enda kulutus prioriteete ümber hindama. Kuid teie ettevõtte vajadus tähelepanu järele on alati olemas. “Headel aegadel peaksite reklaamima, kuid halbadel aegadel peate reklaamima.” Selle tunnistuseks on Amazoni 28-protsendiline müügikasv 2009. aasta majanduslanguse ajal.

Märkimisväärne Harvardi ettevõtlus uuring ütleb meile, et ajaloos on majanduslanguse ajal järkjärguline kulutuste ümberjaotamise strateegia langusjärgsel perioodil kasulik ja õige valem võimaldas 9. protsendil ettevõtetest tugevamana välja tulla.

Neid teadmisi täna arvesse võttes, on kliki eest maksmise turundus kõike kulutõhusam viis, kuidas oma ettevõtet reklaamida, järgides samal ajal oma reklaamieelarvet.

Siin on peamised põhjused, miks praegu on ideaalne aeg PPC turundusse investeerimiseks:

1. Näete kiirelt tulemusi

Lihtsa reklaami saab loodud ja avalikustatud 24-48 tunniga. Kui seda õigesti teha, võib teie reklaam esimesest päevast alates kasumit tuua.

2. Kõik on veebis

Praegune tervisekriis seadis füüsilise suhtluse piiranguid ja sundis ettevõtteid looma veebipõhist kohalolekut või tugevdama seda. Kuna veebis on kõik kättesaadav alates põhivajadustest kuni töö ja koolini, siis veedab teie sihtgrupp rohkem aega ekraanitaga kui kunagi varem.. laiendades teie kliendibaasi.

3. Klõpsutariif on madal

Majanduslangus loob reklaamijatele ostjate turu. Kliki hinnad on madalad ja hiljuti vähenes kõikide valdkondade mõistes kuus protsenti. Kui CPC-pakkumine muutub taskukohasemaks, säästate oma reklaami eelarvet ja suurendate tootlust.

4. Teie konkurendid on vähem nähtavad

Kõigi tööstusharude kulude kärpimine on muutnud suured tegijad vähem nähtavaks, jättes võimaluse näha rohkem erinevaid kaubamärke. Ettevõtted saavad vähenenud konkurentsi tõttu liiklust ja müüki suurendada. See on suurepärane võimalus olla veebis märgatud, eriti ettevõtetele, kes alles alustasid PPC turundusega.

5.Olge ees pühademöllust

Oleme aasta neljandas kvartalis ja tarbimiskulutuste tipp on lähedal. Varakult PPC reklaamistrateegia alustamine võimaldab teie ettevõttel pühademöllust kasu võtta ja konkurentidest mööduda.


3 sammu PPC reklaamidega alustamiseks

Kui PPC agentuur lubab teatud investeeringutasuvust (ROI), siis peaksite enne järele mõtlema. Kuigi on olemas läbiproovitud tehnikaid, mis muudavad klikireklaami strateegiad efektiivseks, pole siiski olemas maagilist valemit, mis annaks garanteeritud tulemuse. Selle toimimiseks on vaja strateegilist planeerimist ja pidevat arendamist.

Siin on kolm toimivat sammu PPC strateegia alustamisel:

1. Vaadake uuesti üle oma sihtgrupp

Toodete ja teenuste paigutamine ideaalse kliendi ette veebis on PPC peamine eelis. Klikireklaami sihtimise võimalused on tänapäeval põhjalikumad kui teie turuuuringute käigus tuvastatud kliendipersoonid. Vaadake uuesti oma sihtgrupi profiili ja kasutage uusi võimalusi nende leidmiseks veebis.

2. Valige õige platvorm

Kuigi Google, Bing ja Facebook on ühed peamistest PPC platvormidest, ent siiski võib see nimekiri reklaamibüroode puhul erineda kuna iga klient on ainulaadne ja vastab kindale vaatajaskonnale. Sõnumi edastamiseks ja sihtgrupiga kohtumiseks peate olema õigel ajal, õiges kohas.

3. Käsitlege kampaaniat

Peate võtma aega, et põhikampaania oleks mahukas ja ahvatlev. Isegi kui teie reklaam jõuab ideaalse kliendini, ei pruugi ta läbi klikkida kui pakkumine pole piisavalt huvitav või kui brändi väärtust ei edastata selgelt. Kulutage aega võitva kampaania kontseptsioonile, et tagada kõrge investeeringutasuvus(ROI).

Looge edukas kliki reklaamistrateegia

PPC reklaamiagentuurina, kellel on üle 5 aastane kogemus, teame, et kliki eest maksmise reklaamidega võitmine toimub pideva vaatajaskonna analüüsi ja optimeerimise kaudu. Tänapäeva tehnoloogia võimaldab hõlpsalt digitaalseid strateegiad kohandada ja mõju suurendada.

Näide jõusaalide sulgemisest varajaste COVID-19 piirangute ajal oli see, kuidas trenniriiete brändid pidid oma sisu muutma, et see oleks asjakohasem nende sihtgrupi jaoks. Pildid ja videod mis kujutavad jõusaalis viibivat inimest, ei oleks olnud ideaalsed inimestele, kes pidid kodus vormis püsima. Teine näide on see, kuidas jõusaalivarustuse tarnija põõraks oma maksa-kliki-eest kampaaniad spetsiaalselt märksõnale “kodus kasutamiseks.”

Teie sihtturu kogemused arenevad, seega peaksid teie strateegiad samuti arenema. Parim on kasutada PPC agentuuri abi, kellel on laialdased kogemused erinevates tööstusharudes ja kogemused praegusele ajale sobivate maksa-kliki-eest kampaaniate loomisel.

Kogenud PPC agentuur nagu ADI tagab teie ettevõttele:

1. Realistlikud PPC eesmärgid

Teie kampaaniate edu aluseks on seada konkreetsed ja andmetega tagatud eesmärgid. Meie ettevõte kasutab veebireklaami, et tagada reklaamteenuste jõudmine võimalikult paljudele teie sihtturgudele.

2. Täpsustatud sihtimisstrateegiad

Meie PPC reklaamibüroo on spetsialiseerunud märksõnauuringutele, et ühendada teie potensiaalsete klientide täpsed otsingupäringud teie brändi pakkumistega. Soovitame uurida uusi reklaamivorminguid ja sihtlehe paigutusi, mis vastavad teie sihtgrupile.

3. Optimeeritud reklaamikampaaniad

Teie prioriteet peab olema eraldada rohkem eelarvet sellele, mis töötab ja parandama seda mis mitte. Meie PPC agentuur viib läbi A/B teste, et teha kindlaks parim versioon teie sihtgrupi jaoks. Lisame SEO ja taasturunduse strateegiad, et teie veebis kohalolekut terviklikult suurendada.

Usalda ADI veebiturundus agentuur PPC ettevõtteks, kes pakub teile kiireid tulemusi, luues samal ajal tugeva aluse pikaajaliste tulemuste saavutamiseks. Aitame teil majanduslanguse kahjulikest mõjudest taastuda väikeste võitude kaudu, mis mõjutavad teie ettevõtet laiaulatuslikult.

Meie PPC eksperdid kujundavad teie eelarvele ja vajadustele vastava strateegia. ADI´s loome konversioonipõhiseid strateegiaid ja meie agentuur pühendub teie 100 protsendilisele rahulolule.

Võta meiega ühendust juba täna, et PPC abil tulusid ja klientuuri suurendada.


twitterpinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga