LinkedIn turundusstrateegiad


twitterpinterestlinkedinmail

Oma uute funktsioonide ja värskendustega on LinkedIn’ist saamas sotsiaalmeedia platvorm, millest ei tohiks mööda vaadata, eriti kui olete B2B turundaja.

Vaadake seda LinkedIn infograafikut:

Miks kasutada LinkedIn?

LinkedIn on paljutõotav kanal liikluse juhtimiseks, kvaliteetsete müügivihjete loomiseks ja paljuks muuks.

Siin on ülevaade parimatest LinkedIn turundusstrateegiatest – kõik alates sellest, mida, millal ja kui tihti LinkedIni postitada, kuni publiku ja konkurentide tundmaõppimiseni.

1. Postitamise trendid, juhised ja mõtet juhtiv sisu

LinkedIn turunduses võib teie meeles hõljuda üks küsimus: Mida peaksin LinkedIni postitama?

 

Paljud statistikad viitavad sellele, et LinkedInis olevad inimesed on üldiselt huvitatud informatiivsest ja harivast sisust, mis näib professionaalse suhtlusvõrgustikuga sobivat.

Mõttejuhtimine

Vaatame, mida LinkedIn ise soovitab.

LinkedIni turunduse juhendis soovitavad nad olla abivalmid…

Kuna inimesed veedavad LinkedInis aega, on tõestatud lähenemisviis aidata publikul oma tööd paremini täita, vastata küsimustele ja aidata lahendada murepunkte.

…ja vältige müügitekste.

Kuigi võib ahvatlev olla müüa oma vaatajaskonnale toote või teenuse eeliste põhjal, ei toimi “müügihõnguline” sisu LinkedInis üldiselt hästi.

Nad jagasid ka seda, et “mõtet juhtiva sisu avaldamine ettevõtte lehel (Company Page) on üks võimsamaid viise oma LinkedIni vaatajaskonna kasvatamiseks”. Siin on kolm probleemide lahendamis suunda, mida LinkedIn soovitab:

  • Tööstus: teie vaatenurk uudistele ja suundumustele
  • Organisatsiooniline: kehastub teie ettevõtte visioonis ja väärtushinnangutes
  • Toode: Keskendumine sellele, et olla parim lahendus oma klientidele

2. Kasutage analüütikat

Lisaks teie LinkedIni turunduse tulemuslikkuse mõõtmisele on teie ettevõtte lehe analüütika suurepärane vahend, et mõista milline sisu teie jälgijatele meeldib. Siin on kaks võimalust analüütika otstarbekaks kasutamiseks:

Selgitage välja, milline sisu teie ettevõtte lehel hästi toimib

Analüütika jaotises “Updates” saate hulgaliselt teavet oma hiljutiste LinkedIni postituste (või uuenduste) kohta. Lisaks andmetele, nagu näitamised, klikid, sotsiaalsed toimingud.. arvutab see ka iga postituse klikkimise määra (CTR) ja seotuse määra. Hämmastav!

Et teada saada, mis teie jälgijatele meeldib, vaadake tabelid üle ja otsige postitusi, mille CTR või seotuse määr (engagement rate) on üle keskmise. Seejärel katsetage sarnast tüüpi sisu ja analüüsige, kas see toimib sama hästi.

Õppige oma jälgijaid ja külastajaid tundma

See näpunäide töötab suurepäraselt, kui teie ettevõtte leht on mõnda aega pildis olnud ja olete saavutanud märkimisväärse vaatajaskonna.

Analytics jaotisest “Followers” saate teavet oma jälgijate demograafiliste andmete kohta.

Selle teabe abil saame oma postitused kohandada vastavalt nende huvidele, jagades sisu, mis on asjakohane nende tööülesannete täitmiseks.

Analüütika jaotisest “Visitors” saate sarnast teavet ka inimeste kohta, kes külastavad teie ettevõtte lehte, kuid ei jälgi teid veel.

3. Kasutage pilte ja videoid

Kui teate, mida LinkedIni postitada, siis see näpunäide aitab teil LinkedIni postituste seotusmäära suurendada.

LinkedIni sõnul on ettevõtte lehe parim tava rikkaliku meedia, nagu näiteks piltide ja videote kasutamine. Nad leidsid, et piltide kommentaaride määr on 98 protsenti suurem, samas kui Youtube videotele linkimise puhul võib jagamisprotsent olla 75 protsenti suurem.

Kui otsite LinkedInis jagamiseks ideaalseid pildisuurusi, oleme meie need otse Linkedini üles laadinud, soovitame seda teha selle asemel, et ainult Youtube video linkida. Uurides põhjalikult üle kuue miljoni Facebooki postituse, avastasid nad, et Facebookis üleslaetud videote seotusmäär on keskmiselt 110 protsenti ja jagamismäär 478 protsenti suurem kui Youtube videotel Facebookis. On tõenäoline, et LinkedIn, nagu ka Facebook, eelistab voos Youtube videote asemel LinkedIni videoid.

4. Kasutage andmeid, et leida postitamiseks parim aeg

Nüüd kui teate mida postitada, siis millal oleks parim aeg postitamiseks?

LinkedIn on leidnud, et hommikused postitused teenivad kõige suurema seotusmäära, kusjuures tööpäeva lõpus tekib uuesti kerge tõuge, kuid lisati ka, et tuleks eksperimenteerida ja välja selgitada, mis teie ettevõttele kõige paremini sobib.

Adis usume, et pole olemas universaalset parimat aega sotsiaalmeediasse postitamiseks. LinkedIni algoritmilise voo abil on “parima postitamise aja” mõiste nüüd vähem asjakohane. Selle asemel on parem keskenduda oma brändi parimale postitamise ajale.

LinkedIn Analytics abil saate leida parima aja postitamiseks:

  1. Katsetage erinevate postitamise aegadega ja kirjutage need endale üles
  2. Minge oma LinkedIn ettevõtte lehe analüütikasse ja valige “Updates”
  3. Tehke kindlaks edukaimad postitused, millel on kõrgem CTR või seotusmäär, sõltuvalt teie eesmärkidest
  4. Võrrelge neid postitusi nende postitamise aegadega

Kas seal on mingi muster? Kui suudate tuvastada teatud ajad mis toimivad paremini kui ülejäänud, võite jätkata nendel aegadel postitamist.

Muul juhul katsetage uute postitamise aegadega.

5. Vähemalt 1 postitus nädalas

Kui teate, mida ja millal postitada, võiksite ka teada, kui tihti postitada.

LinkedIn sõnas, et 20 postitust kuus aitab teil jõuda 60 protsendini oma ainulaadsest vaatajaskonnast.

Rohkem postitusi viib loomulikult suurema kohalejõudmis protsendini. Teatud protsenti teie vaatajaskonnast on alati võimatu saavutada, sest nad ei logi kunagi sisse, seega soovite aktiivsemate ees silma paista.

Alustage 20 kvaliteetsest postitusest kuus ja suurendage, kui näete, et täielikum ajakava toob rohkem kasu. Nagu selgub, kui postitate neli nädalat üks kord päevas ja jätate nädalavahetused vahele, tabate täppi 20 postitust – ideaalne.

6. Optimeerige oma ettevõtte leht otsingu jaoks

Hästi optimeeritud LinkedIni ettevõtte leht võimaldab teie sihtgrupil teid hõlpsasti LinkedInis ja väljaspool seda (nt Googles) leida. Ettevõtte lehe optimeerimiseks otsingule pakub LinkedIn järgmisi soovitusi:

Sisestage märksõnad. Lisage kindlasti ettevõtte infosse märksõnad, mis esindavad selgelt, kes te olete ja mida teete. Kui te pole kindel, milliseid märksõnu kasutada, mõelge sellele järgmiselt: milliseid sõnu või fraase kasutaks potensiaalne klient teie toodet või teenust otsides?

Teie profiilil on kaks kohta, kuhu saate märksõnu sisestada: ettevõtte kirjeldus ja erialad.

Leiate selle navigeerides Company Page > Edit Page > Overview.

Linkige oma ettevõtte lehte. Ettevõtte lehele linkide loomine on otsingus eespool asumiseks hädavajalik. Lihtne võit on linkida oma veebilehelt, blogist ja teistest turunduskanalitest. Teine lihtne võit on tagada, et töötajate ja kolleegide LinkedIn profiilid oleksid ajakohased. Kui nad lisavad teie ettevõtte oma töökogemusse, luuakse link teie ettevõtte lehele.

Näiteks lingime sellel lehel kõigile oma sotsiaalmeedia profiilidele, sealhulgas meie LinkedIn ettevõtte lehele.

Sotsiaalmeedia linkimine

Jagage asjakohast sisu. Üks parimaid viise otsingutulemuste domineerimiseks on asjakohase sisu korrapärane jagamine. Kui avaldate uuendusi oma ettevõtte lehelt, siis kuvatakse need ka teie avalikul lehel, võimaldades Google’l teie sisu leida. Mida sagedamini jagate kõrge seotusmääraga sisu, seda kõrgemal kuvatakse teie ettevõtte leht otsingutulemustes.

7. Paluge kolleegidel end aidata

Teie kolleegid on parimad kontaktid, kes teid LinkedIn turunduses aitab.. Nad võivad aidata teil postitusi võimendada ja oma ettevõtet LinkedInis nähtavamaks muuta. Nii et aidake neil end aidata.

Toimige järgmiselt:

Julgustage neid teie postitustele reageerima

Teie postituste seotusmäär aitab postitusi levitada rohkemate LinkedIni kasutajatega ja selgub, et teie kaaslased võivad olla selle seose loomisel suurimaks eeliseks.

LinkedIn leidis varem, et töötajad klikivad, jagavad ja kommenteerivad postitust 70 protsenti tõenäolisemalt kui tüüpiline LinkedIn kasutaja.

Saate seda ära kasutada, muutes sisuga tutvumise mugavaks. Saatke neile linke iga kord, kui postitate või kui eriti olulised uuendused avaldatakse. Kolleegide kaasamiseks on tavaliselt vaja ainult küsimist.

Julgustage neid LinkedIn profiile täitma

LinkedIn selgitab suurepäraselt, kuidas teie individuaalsed LinkedIn profiilid teie brändi mõjutavad:

Teie LinkedIn profiil – ja kõigi teiste töötajate profiilid moodustavad teie kaubamärgi.

Peale selle on see imelihtne viis oma kaubamärgi tuntuse levitamiseks. Kui olete 50-liikmeline ettevõte, on see 50 profiili teie ettevõtte nimega koos kiire lingiga teie ettevõtte lehele. LinkedIni sõnul muudab see teie ettevõtte otsingutulemustes nähtavamaks nii LinkedIn’is kui ka väljaspool seda.

8. Avastage LinkedIn reklaamid

Lõpuks tahan lihtsalt lühidalt mainida LinkedIn’is reklaamimist, juhul kui see on miski, mida soovite kohe uurida või alles siis kui olete platvormiga rohkem tuttav.

LinkedIn’is saate luua nelja tüüpi reklaame:

Sponsoreeritud sisu – reklaamid, mis ilmuvad LinkedIn voos

Sõnumikuulutused – reklaamid, mis võimaldavad teil LinkedIn Messengeri kaudu edastada individuaalset ja asjakohast sisu

Dünaamilised reklaamid – Iga kasutaja näeb temale personaalselt kohandatud reklaami

Tekstreklaamid – Kliki eest maksmise (PPC) või CPM reklaamid, mis kuvatakse külgribal.

LinkedIn pakub suurepärast alustamisjuhendit LinkedIn’is reklaamimiseks, mille leiate siit. See hõlmab peamisi aspekte, nagu reklaami loomine, sihtrühma ja eelarve määramine ning reklaamikampaaniate analüüsimine.

Mis toimib teie jaoks LinkedInis kõige paremini?

Kas teil esineb takistusi, mis ei lase teil LinkedIni turundusega edukalt tegeleda?

Tore oleks kuulda teie kogemusi. Katsetame ka siin Adi’s palju asju ja meil oleks hea meel teada, mille olete läbi töötanud. Vestleme rõõmuga kommentaarides!


twitterpinterestlinkedinmail

Leave a Comment

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga